Djupa torsdag

Tro, kärlek och bäver ÄR nyckelorden för ikväll.

Tro, på dig själv och din förmåga att förbättra.
Kärlek, ger du kärlek får du kärlek tillbaka.
Bäver, låt stora delar av dig blomma ovanför ytan.


Vi sitter här i sängen. klockan är 4 miuter i tolv och vi delar livets visdom med varandra. Emma sover. Va vill vi förbättra imorgon? hur vill du att morgondagen ska se ut? Vi tror att det är viktigt att du som läsare stannar upp och tänker efter...

Tro på morgondagen och på dig själv...
- Vi lever i en stressig tid, vart och på vilka vill du lägga din tid?
- Vi lever i en tid där fokus ligger på oss själva, skulle du vilja lägga fokus på någon imorgon?
- Vi lever i en självständig värld, vill du dela erfarenheter och därmed skaffa erfarenheter?

Kärlek, våga älska mer...
- Vi lever i en värld präglad av hat, vill du?
- Vi lever med kärlek som ett aktuellt ämne, älskar du blir du älskad.
- Vi lever med festis (MER), våga älska mer!

Var en bäver...


Detta är frågor som Emma brottas med och vi uppmanar dig kära läsare att också ta en funderare över frågor som dessa!


Jürgen säger: när vattnade du senast DIN blomma?


Gräset är inte grönare på andra sidan, så vattna ditt eget!

// Kramar från Blogg-kommittén








-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För er som är upp längre än tolv... kommer här "sen kväll med Jürgen" som svarar på en läsares fråga!




Tjolasnopp!



Alla ni som sitter där framför datorskärmen och fantiserar er iväg... Det gäller att ni bejakar denna känsla som uppstår när ni på något sätt blir upphetsade av min ankomst till bloggen. Indsup den, men låt den inte överta ert förnuft! Håll er i hällorna, ta det kallt, och viktigast av allt: Försök (fastän det tar emot) att inte bedriva otukt (eller, måste man?) Jag ska besvara era frågor så fort jag bara kan.
Jag vill bara trösta er med detta faktum att:

Själv har jag aldrig sett mitt eget vitala organ, jag vill att det ska förbli en gåta, en olöst sådan.



Och nu över till dagens svar:

Vi har fått in antalet frågor på häromsistenes aktuella tankeställare, och en minst sagt relevant fråga, om man befinner sig i ''Kanye West''s - som personen valt att kalla sig för - skor, eller ska jag kanske säga underkläder - nämligen det magiska numret 2. (Även här kan du associera fritt, om så behagas!)
Frågan lyder som följer:

''hur bred ska en penis vara?''

Ja, du, ''Kanye West'', jag satt just här och fantiserade mig bort på ditt alias riktiga jag, har alltid undrat om sägnen är sann...... Då frågar jag istället dig, ''Kanye West''.......................................................................................................................................
..............................................................t57369uq36tmgepqyjq+864q36............................ . . . . . ...,,,--*

*T89379322****^^^

Hoppsan, satt visst och drömde mig bort igen. Då frågar jag istället dig, hur bred vill DU ha den?
EFtersom denna fråga i vårt samhälle idag har blivit så, om jag får använda det utsökta ordet "uppumpad'' (tack), kan det därför vara svårt att veta hur bred den EGENTLIGEN skall vara. Hur bred tycker du själv att den är? Du kanske behöver en synundersökning, eller kanske bara en god måltid? Eller kanske en undulat? Sedan vet jag inte heller av vilket kön du är, eller vilken erfarenhet du har av det manliga könsorganet. Hur mycket tid tillbringar du i herrarnas dusch en tisdageftermiddag, och hur mycket har du egentligen sett då? Vem tappade tvålen och vem tappade inte tvålen?



Hoppas du blir nöjd med detta svar.



Närhet & Värme,
Er evige lustkrigare
Sexolog Jöns-Jürgen - En ställningstagare i Dubbel Bemärkelse










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0