Jöns Jürgen - Ny Gäst i Bloggen!

Idag är en speciell dag: Emma var jättetjusig vid frukosten, med nedsläppt hår och en söt klänning, och det ska hon ha creds för! Det tycker i alla fall vi i bloggkommittén. Emma sitter även just nu på sitt rum och spelar underbar akustisk gitarr-musik. Wonderful!

Och nu över till det hetaste just nu, nämligen vår nya Sexolog. Han gör en kort presentation av sig själv och ställer i slutet även en spännande liten "funderare" till er allesammans. God läsning!



Hett ämne: Ny Gäst i Bloggen


Jürgen. Jöns Jürgen. Utblandat med lite oidentifierbar vätska från Norrlandstrakterna och ett jävla sinne för, jag citerar nu Dj Rövdusch & Balbas: ’’Bregott & Gevär’’, har jag nu fattat det svåra, om än så spännande, förslaget att gästa denna blogg som inget mindre än Sexolog. Och det är jag bannemej stolt över att säga, för sicken publik, sicket engagemang och sicken KÄNSLA! Det tjuter och ja, nästintill sipprar små rosa, aprikosdoftande moln ur mig, denna vackra dag. När jag fick erbjudandet inom parentes understruket, att jag dock inte föreslog det själv, (nej, aldrig, jag är ju så populär bland er små glättingar), blev jag exalterad. Ja, nästintill tillfreds med ingen mindre än, mig själv.

Nog om mig. Detta handlar om er (för att inte glömma Emma, men helt ärligt talat, vem kan det?!)        
Ni därute, som känner er fastklämda mellan (att associera fritt) vårt dagliga samhälles särbehandling av tankar som för, som berör – och frustrationen kring detta – kan jag nu stolt annonsera att HJÄLP FINNS TILL HANDS. Fråga bara Jürgen. Jöns Jürgen.

 

Och nu, som brunsåsen på vaniljglassen, (’’ja, ja, ja okej då. Eller? Eller? ELLER?!’’), en liten tankeställare:

Du befinner dig i ett mörkt rum. Vem är där?


 

Jürgen kommer som sagt ha sin huvudplats på vår nya mysfredag, så på fredag är det bara att kika in så får vi höra mer av honom!

Hörs mer ikväll, men tag hand om er så länge!

Kram Bloggkommitén


Kommentarer
Postat av: kanye west

hur tjock ska en penis va?

2009-09-10 @ 00:32:41
Postat av: blogg-kommittén

vilken alldelles utmärkt fråga! det är nog många som sitter där ute och undrar! 2cm? 5 cm? 10cm? 20 cm? aa men svaret får ni imon...

2009-09-10 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0